Zwroty i Reklamacje

/
Zwroty i Reklamacje

ZWROTY I REKLAMACJE SKLEPU INTERNETOWEGO FASHIONISTA-TRENDS.PL

Zwrot Towaru

Masz prawo do zwrotu produktu w ciągu 14 dni od daty jego otrzymania, zgodnie z art. 27 Ustawy o prawach konsumenta z 30 maja 2014 r.
Wyjątek: Prawo zwrotu nie dotyczy produktów wykonanych na indywidualne zamówienie.

Więcej szczegółów znajdziesz w Regulaminie Sklepu na stronie pinkpillow.com.pl.


Jak dokonać zwrotu lub reklamacji?

  1. Napisz do nas na adres e-mail: kontakt@fashionista-trends.pl

Proszę podać następujące dane:

  • Dla zwrotu: Wypełnij dane, takie jak:
    • Twoje imię, nazwisko, adres, kontakt, numer zamówienia.
    • Szczegóły zwracanego produktu (nazwa, ilość, cena).
    • Numer konta bankowego do zwrotu pieniędzy.
    • Podpis.
  • Dla reklamacji: Podaj dodatkowo:
    • Opis uszkodzenia/wady.
    • Data zakupu i wykrycia wady.
    • Oczekiwane rozwiązanie (np. naprawa, wymiana, zwrot pieniędzy).
  1. Odeślij Produkt
    • Dołącz:
      • Wypełniony formularz.
      • Dokument zakupu (np. paragon/faktura).
      • Wszystkie akcesoria produktu.
  2. Skontaktuj się w celu uzyskania adresu wysyłki
    • Adres wysyłki różni się w zależności od zamawianego produktu. Skontaktuj się z nami, aby otrzymać właściwy adres.
      Dane kontaktowe znajdziesz tutaj.
  3. Zwrot pieniędzy lub rozpatrzenie reklamacji
    • Zwrot: Po odbiorze paczki pieniądze zostaną zwrócone w ciągu 14 dni.
    • Reklamacja: Odpowiemy w ciągu 14 dni od jej zgłoszenia.

W razie pytań lub wątpliwości skontaktuj się z nami.

 

Koszyk0

Koszyk

Koszyk0

Koszyk